sobota, 20 lipca 2013

Kilka słów o modzie

Chociaż mój blog nie jest blogiem modowym, aczkolwiek zawsze warto podzielić się fajnymi modowymi spostrzeżeniami i zareklamować wam niektóre strony.
Ponieważ jest lato, dziewczyny uwielbiają odsłaniać pięknie opalone nogi. Od dłuższego czasu szukałam sukienki, w której nie tylko wyglądałabym dobrze, ale która po pierwsze uszyta byłaby z dobrego materiału o nietuzinkowym kolorze. Nie lubię chodzić po wielkich centrach handlowych, dlatego postanowiłam poszukać czegoś w internecie. I tak trafiłam na stronę www.nikoletta.pl. Zaskoczeniem były naprawdę przystępne ceny, czego szczerze mówiąc aż tak bardzo się nie spodziewałam. Znalazłam w końcu moją wymarzoną sukienkę : http://www.nikoletta.pl/odziez_damska/sukienki/tuniki/mietowa_tunika_trapezowa_kokardki_me029.html. Ma piękny kolor, idealnie ułożona w kształcie trapezu na dole znajduje się złota blaszka, ale specjalnego uroku dodaje jej właśnie kokardka. To dzięki niej, gdziekolwiek byśmy się nie pokazali, nikt nie ma prawa powiedzieć, że nie wyglądamy uroczo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz